منتديات المهدى
fg
منتديات المهدى
fg
منتديات المهدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباا بكــم اعضاء وزوار منتديات (( المهدى )) نتمنى لــكم قضـــــــاء وقت سعيـــــد

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
هلا بكل احبابى الاعضاء وازوار يارب يكون المنتدى ينول اعجابكم
هلا بكل احبابى بعد غياب طووووووووويل اشكركم على الدخول والمشاركه معنا
المواضيع الأخيرة
» نفي شفاعة العبيد بين يديّ الربّ المعبود..
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1السبت نوفمبر 30, 2013 5:26 pm من طرف حسين الوايلي

» ارخص حملة للحج وايران والعراق
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأربعاء يونيو 26, 2013 5:24 pm من طرف عاشق المطر

» عاجل ...جيش رجال الطريقة النقشبندية قصف مقر للعدو الأمريكي بـ9قنابر هاون 82 ملم 6/2/2013
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأحد فبراير 10, 2013 7:01 pm من طرف الكاطعي

» عاجل ...جيش رجال الطريقة النقشبندية قصف مقر للعدو الأمريكي بـ5 قنابر هاون 82 ملم 5/2/2013
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأحد فبراير 10, 2013 6:27 pm من طرف الكاطعي

» طرد وفد المالكي الذي جاء ليثني الثورة عن مسارها الحقيقي وعن مطاليبها
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين فبراير 04, 2013 8:44 pm من طرف الكاطعي

» بيان صادر عن الهيئة الشرعية في جيش رجال الطريقة النقشبندية حول تحريم الدعوة لإقامة الأقاليم
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين فبراير 04, 2013 8:33 pm من طرف الكاطعي

» بيان مهم للناطق الرسمي باسم جيش رجال الطريقة النقشبندية بخصوص ثورة الشعب العراقي
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأربعاء يناير 16, 2013 6:11 am من طرف الكاطعي

» يان مهم للناطق العسكري لجيش رجال الطريقة النقشبندية بخصوص ثورة الشعب العراقي
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين يناير 07, 2013 6:56 am من طرف الكاطعي

» عــــاجل خطاب القائد الاعلى للجهاد والتحرير السيد عزت ابراهيم حفظه الله ورعاه
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين يناير 07, 2013 6:37 am من طرف الكاطعي

» عاجل.جيش رجال الطريقة النقشبندية يقصف مقر للعدو الأمريكي بصاروخ الحق 30/12/2012
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين يناير 07, 2013 6:29 am من طرف الكاطعي

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
وائل المهدى
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_rightاستنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_centerاستنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_left 
القلب الصادق الحنون
استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_rightاستنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_centerاستنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Poll_left 
تفاحة المنتدى
بسمه الروح
رنو
face-to-face
الدنيا صفحه غريبه
نورا
ياسمينة الحب
ayah ryan

استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بسمه الروح
عضو ذهبى
بسمه الروح

استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Empty
مُساهمةموضوع: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأحد أغسطس 02, 2009 9:42 pm

لا تحزن لأن القضاء مفروغ منه والمقدور واقع والأقلام جفت والصحف طويت

وكل أمر مستقر فحزنك لا يقدم فى الواقع شيئا ولا يؤخر ولا يزيد ولا ينقص

لا تحزن لأن بحزنك تريد إيقاف الزمن وحبس الشمس وإعادة عقارب الساعه

والمشى إلأى الخلف ورد النهر إلى منبعه

لا تحزن لأن الحزن كالريح الهوجاء تفسد الهواء وتبعثر الماء وتغير السماء

وتكسر الورود اليانعه فى الحديقه الغناء

لا تحزن لأن المحزون كنهر الأحمق ينحدر من البحر ويصب فى البحر

وكالتى نقضت غزلها من بعد قوة أنكاثا وكالنافخ فى قربه مثقوبه

والكاتب بإصبعه على الماء

لا تحزن فإن عمرك الحقيقى سعادتك وراحه بالك فلا تنفق أيامك فى الحزن

وتبذر لياليك فى الهم وتوزع ساعاتك على الغموم

ولا تسرف فى إضاعه حياتك فإن الله لا يحب المسرفين

تحيااااااااااااااااااااااااااااااتى يارب تعجبكم
تفاحة المنتدى
عضو ذهبى
تفاحة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الأحد أغسطس 02, 2009 10:25 pm

والله تسلم ايدك ع الموضوع الاكتر من رائع يا بسبووووووووووسه

ونورتي المنتدى برجووعك

والله احنا بجد كنا محتاجين الموضوع ده لان مشاكل الحياه كترت

وخلت كل واااحد شايل الهموم فوق دماغه

اوعووووووا حد يزعل او يحزن

وليكن شعارنا

اضحك اضحك اضحك

تحياتي
جــــــــــي جــــــــــي Very Happy
بسمه الروح
عضو ذهبى
بسمه الروح

مُساهمةموضوع: رد: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين أغسطس 03, 2009 12:23 am

ههههههههههههه عسل والله يا جى جى

بس برضو الحزن نعمه مش نقمه

عارفه ليه علشان ربنا بيشوف مدى تحمل الانسان لاحزانه

تحيااااااااااااااااااااااااااتى ليكى يا قمر

بسبووووووووووووووووووسه
تفاحة المنتدى
عضو ذهبى
تفاحة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين أغسطس 03, 2009 12:45 am

انا معاكي يابسمه ان ربنا بيشوف مدى تحملنا

بس اروع حاجه لما يكون الانسان حزين ومع كده بيبتسم وبيحاول دايما

يفرح اللي حواليه وميحسسهمش بزعله ابدا

وانا بعمل كده

يسللموووووو يابسبوووووووسه

تحياتي
جــــــــي جـــــــــي Surprised
القلب الصادق الحنون
المشرف العام
القلب الصادق الحنون

مُساهمةموضوع: رد: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين أغسطس 03, 2009 12:53 am

بصى الموضوع كويس جدا

هو الحزن لا بيقدم ولا بياخر

بس لو حصلى مصيبه او مشكله لو محزنتش اوى مش هستفاد اوى

لذلك يكون مبدانا بعد مبدا تحابو فى الله اللى ميموت يقوى

تقبلى احتراماتى وفرحى بمواضيعك المشوقه
بسمه الروح
عضو ذهبى
بسمه الروح

مُساهمةموضوع: رد: استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه   استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه Icon_minitime1الإثنين أغسطس 03, 2009 1:14 am

يا جماعه كلنا احزان انا عن نفسى بحزن اوى

بس لازم حتى لو على الاقل نبعد شويه

عارفين انا كمان مش عارفه ابعد

وكل ما احاول ابعد اقرب اكتر

تحيااااااااااااااااااااتى

بسبوووووووووووووووووسه

استنى انت رايح فين شوف الاول انا هقولك ايه
صفحة 1 من اصل 1